Update: Înscrierile s-au încheiat. Stai pe aproape pentru când anunțăm următoarea degustare.
Luna iunie aduce cu ea vreme numai bună pentru a degusta câteva vinuri albe de excepție. Și cum ne place să cunoaștem vinuri din întreaga lume, de data asta am ales zona Alto Adige din Italia spre a fi subiect de discuție în următoarea degustare.
Pe 28 iunie 2023 te aștept la următoarea degustare din seria Winesday Specials: „Vinuri albe din Alto Adige – Italia”.
Organizăm această degustare alături de Mihai Vasile și VinMagazin.ro și am ales împreună câteva vinuri din soiuri reprezentative pentru regiunea Alto Adige din Italia. Vinurile sunt toate de la crama Kaltern și le găsești în România la VinMagazin.ro, importatorul unic al acestei crame. Mihai va fi alături de noi la eveniment așa că vei avea ocazia să afli direct de la mai multe informații despre cramă și vinurile acesteia.
La eveniment ni s-a alăturat editura Baroque Books & Arts care publică de câțiva ani încoace cărți despre vin în colecția „In Vino Veritas„. Astfel, la degustarea din 28 iunie, vei avea ocazia să afli câteva lucruri despre una din cărțile recent publicate iar una din persoanele prezente va avea ocazia să plece cu această carte acasă. Pot spune acum doar că este una din cărțile pe care ai nevoie să le citești dacă vrei să înveți lucruri noi despre vin. Vino la eveniment și poate vei fi tu norocosul sau norocoasa care va pleca acasă cu o carte despre vin.
Programul, pe scurt
Data: 28 iunie 2023
Ora: 18:30 – 21:30
Locație: Winestone, Calea Victoriei nr.37B, Sector 1, București (în cadrul Hotel Novotel, la parter; zona metrou Universitate).
Program:
18:30 – 19:00 sosirea participanților
19:00 – 21:00 prezentare și degustare vinuri albe din regiunea Alto Adige (Italia) însoțite de mâncare (găsești mai jos meniul)
21:00 – 21:30 networking
Participare eveniment
Tarif: 260* lei/persoana
* cei care au participat la cel puțin 4 degustări Winesday Specials au un tarif special la fiecare degustare începând cu cea de-a cincea – de data aceasta primesc o reducere de 5% aplicabilă la tariful de mai sus
Tariful include:
- acces la degustarea a 7 vinuri albe din regiunea Alto Adige
- pâine și Dukkah (mix egiptean de condimente însoțit de ulei de măsline) – specialități Winestone
- mix de antreuri
- apă minerală/plată
Meniul de mâncare este format din:
- la început: pâine și Dukkah (mix egiptean de condimente însoțit de ulei de măsline) – specialități Winestone
- mix de antreuri: cârnați de mangaliță uscați, brânză Praid & brânză Tilsit, fructe uscate, grisine & pâine Winestone la grătar, salată de vinete & hummus, măsline marinate
Pentru a confirma locul la eveniment te rog să te înscrii pe formularul de mai sus până la data de 23 iunie 2023 (începând cu data de 24 iunie înscrierile se închid). Confirmarea fermă a locului se face după achitarea taxei de participare (detalii suplimentare mai jos).
Vinurile alese pentru degustare
Centrată în jurul orașului Bolzano, regiunea Alto Adige (sau Sud Tirol) este cea mai înalta regiune viticolă a Italiei și se află la poalele Alpilor. Localnicii numesc munții din zona de nord-est Dolomiți, iar cei din nord-vest, Alpi.
Plantațiile de viță de vie se află pe terase cu orientare sud-estică și sud-vestică pe valea râului Adige, climatul de aici este unul moderat cu veri scurte și uscate și puține ploi în perioada de creștere a viței de vie. Regiunea este recunoscută la nivel mondial pentru diversitatea soiurilor de struguri. Găsim aici atât Sauvignon Blanc cât și Chardonnay, însă se cultivă cu mare succes Pinot Grigio, Pinot Bianco, Gewurztraminer, Kerner, Muller Thurgau, Moscato Giallo.
Cantina Kaltern este una din principalele crame din regiunea Alto Adige și poartă numele celui mai cunoscut oraș din regiune. Începuturile acesteia datează de la 1900 iar astăzi aceasta este o cooperativă cu 650 de membri și 450 de hectare de viță de vie.
Vinurile alese pentru degustare sunt:
- Pinot Bianco Klassic
- Pinot Grigio Soll
- Chardonnay Klassic
- Kerner Carned
- Sauvignon Blanc Klassic
- Sauvignon Blanc Quintessenz
- Moscato Giallo Klassic
Evenimentul este organizat de Winesday în parteneriat cu VinMagazin, Winestone Victoriei 37 și Baroque Books & Arts.
Am ales să organizăm degustarea la Winestone, loc tare fain aflat în centrul Bucureștiului, pe Calea Victoriei, la parterul Hotelului Novotel pentru că am mai organizat aici și alte evenimente cu și despre vin și de fiecare dată mâncarea și serviciile au fost excepționale.
Cum te înscrii?
Pentru a confirma locul la eveniment te rog să te înscrii pe formularul următor până la data de 23 iunie 2023 (începând cu data de 24 iunie înscrierile se închid).
Update: Înscrierile s-au încheiat. Stai pe aproape pentru când anunțăm următoarea degustare.
Odată cu înscrierea pe formular vei primi datele pentru plată și factura într-un e-mail după ce vei confirma înscrierea telefonic/prin email. Dacă dorești factură fiscală pe persoană juridică te rog să îmi trimiți datele de facturare pe email. Altfel, factura va fi emisă pe persoană fizică.
Confirmarea fermă a locului se face după achitarea taxei de participare în contul indicat pe factura fiscală așa că am rugămintea să îmi trimiți un email cu dovada plății pe adresa carmina@winesday.ro până cel târziu 23 iunie 2023.
Din experiența mea, locurile se epuizează repede (chiar și înainte de data de 23 iunie), așadar recomand să achiți factura în cel mult 48 de ore de la primirea acesteia pentru a-ți asigura locul la eveniment.
Oferta este valabilă în limita locurilor disponibile (16 de locuri), iar confirmarea acestora se face pe email în ordinea înregistrării plății integrale.
Pentru a valida înscrierea este nevoie să urmezi toți pașii menționați mai sus. Pe tot parcursul înscrierii precum și pe perioada de timp până la eveniment și pe parcursul acestuia îți stau la dispoziție cu orice fel de informații ai nevoie pe email carmina@winesday.ro și la telefon 0745 310 811.
Important:
- Numărul maxim de participanți este limitat la 16 persoane.
- Numărul minim de participanți pentru a se putea realiza degustarea este 10 persoane.
- Accesul la degustare va fi permis numai persoanelor ce au primit confirmare scrisă de participare și a căror nume se regăsește pe lista de participanți aflată la intrare.
- Rezervarea locurilor confirmate și achitate nu poate fi anulată cu mai puțin de 10 de zile calendaristice înainte de data evenimentului. Astfel, sumele achitate nu vor fi returnate în cazul în care retragerea se face cu mai puțin de 10 de zile calendaristice înainte de eveniment (în acest caz penalizarea este de 100% din suma achitată).
- Evenimentul se adresează exclusiv persoanelor peste 18 ani.
- Atmosfera acestui eveniment va fi surprinsă în fotografii, așadar vei apărea în imaginile făcute de fotograful nostru. Participarea la acest eveniment reprezintă aprobarea de a utiliza aceste fotografii pe site, în social media sau pe alte canale exclusiv cu scopul promovării evenimentelor de degustare pe care le organizăm.
Leave a Reply