Luna mai vine cu vreme mai blândă și o propunere îndrăzneață de degustare de vin. Ce spui de degustarea a cinci cupaje roșii românești? Avem 3 zone viticole diferite, cinci vinuri și o degustare în orb.
Degustarea se numește „Red Blends of Romania”, are loc pe 11 mai 2022 și am gândit-o astfel încât să încerci vinurile pentru început fără să vezi etichetele, iar abia apoi, după ce analizăm diferențele între culoare, miros și gust, vei afla despre ce vinuri este vorba.
Îți pot spune de pe acum că avem cupaje între 3 dar și mai multe soiuri de struguri, iar între soiurile ce se regăsesc aici sunt atât soiuri internaționale cât și românești.
Programul, pe scurt
Data: 11 mai 2022
Ora: 18:30 – 21:30
Locație: Winestone, Calea Victoriei nr.37B, Sector 1, București (în cadrul Hotel Novotel, la parter; zona metrou Universitate).
Program:
18:30 – 19:00 sosirea participanților
19:00 – 21:00 degustarea a 5 vinuri însoțită de mâncare
21:00 – 21:30 networking
Participare eveniment
Tarif: 240* lei/persoana
* cei care au participat la cel puțin 4 degustări Winesday Specials au un tarif special la fiecare degustare începând cu cea de-a cincea – de data aceasta primesc o reducere de 5% aplicabilă la tariful de mai sus.
Tariful include:
- acces la degustarea a 5 cupaje roșii
- meniu mâncare (găsești mai jos meniul)
- pâine, apă
Important: Accesul la eveniment va fi posibil celor care au achiziționat biletele și au primit confirmare scrisă pe email.
Locurile la această degustare s-au epuizat.
Pentru a confirma locul la eveniment te rog să te înscrii pe formularul de mai sus până la data de 6 mai 2022 (începând cu data de 7 mai înscrierile se închid). Confirmarea fermă a locului se face după achitarea taxei de participare (detalii suplimentare mai jos).
Vinurile alese pentru degustare
Pentru degustarea „Red Blends of Romania” am luat în calcul 3 zone viticole din România și mai multe vinuri roșii. Cupajele sunt din 3 sau mai multe soiuri de struguri iar pentru a-ți descoperi gustul și vinul preferat dintre cele 5 prezentate, voi ascunde pentru început etichetele.
Astfel, vinurile vor fi degustare în orb, iar cupajele prezentate (cel puțin o parte din ele) vor fi comparabile: aceleași soiuri de struguri și același an de producție.
Nu îți pot dezvălui decât în ziua evenimentului despre ce vinuri este vorba, însă îți pot spune de pe acum că vinurile sunt alese după lungi căutări și sunt reprezentative pentru regiunile din care provin.
Meniu
Meniul de mâncare este format din:
- la început: pâine și Dukkah (mix egiptean de condimente însoțit de ulei de măsline) – specialități Winestone
- mix de antreuri: tartar de somon & tartar de legume cu avocado , piept de rață afumat, cârnați de mangaliță, măsline marinate, salată de vinete, brânză Praid
- mix de feluri principale: mușchiuleț de vită, pulpă de rață confit, file de dorada, legume la grătar, piure cu trufe, gnocchi cu șofran
Și de această dată gazdă evenimentului este Winestone Victoriei 37, restaurantul aflat la parterul Hotelului Novotel de pe Calea Victoriei. Și pentru că la toate evenimentele pe care le-am organizat la ei (dar și la cele la care am mers ca și participant), mâncarea a fost mereu lăudată, de această dată Chef Dumitru Bucșa a pregătit un meniu special potrivit pentru vinurile roșii, atât la aperitiv, cât și la felurile principale.
Ca să îți faci o idee despre cum va fi mâncarea las mai jos câteva imagini cu meniurile avute la alte degustări organizate la Winestone Victoriei 37.
Cum te înscrii?
Pentru a confirma locul la eveniment te rog să te înscrii pe formularul următor până la data de 6 mai 2021 (începând cu data de 7 mai înscrierile se închid).
Locurile la această degustare s-au epuizat.
Odată cu înscrierea pe formular vei primi datele pentru plată și factura într-un e-mail după ce vei confirma înscrierea telefonic/prin email. Dacă dorești factură fiscală pe persoană juridică te rog să îmi trimiți datele de facturare pe email. Altfel, factura va fi emisă pe persoană fizică.
Confirmarea fermă a locului se face după achitarea taxei de participare în contul indicat pe factura fiscală așa că am rugămintea să îmi trimiți un email cu dovada plății pe adresa carmina@winesday.ro până cel târziu 6 mai 2022.
Din experiența mea, locurile se epuizează repede (chiar și înainte de data de 6 mai), așadar recomand să achiți factura în cel mult 48 de ore de la primirea acesteia pentru a-ți asigura locul la eveniment.
Oferta este valabilă în limita locurilor disponibile (20 de locuri), iar confirmarea acestora se face pe email în ordinea înregistrării plății integrale.
Pentru a valida înscrierea este nevoie să urmezi toți pașii menționați mai sus. Pe tot parcursul înscrierii precum și pe perioada de timp până la eveniment și pe parcursul acestuia îți stau la dispoziție cu orice fel de informații ai nevoie pe email carmina@winesday.ro și la telefon 0745 310 811.
Important:
- Numărul maxim de participanți este limitat la 20 persoane.
- Numărul minim de participanți pentru a se putea realiza degustarea este 12 persoane.
- Rezervarea locurilor confirmate și achitate nu poate fi anulată cu mai puțin de 10 de zile calendaristice înainte de data evenimentului. Astfel, sumele achitate nu vor fi returnate în cazul în care retragerea se face cu mai puțin de 10 de zile calendaristice înainte de eveniment (în acest caz penalizarea este de 100% din suma achitată).
- Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări necesare pentru a asigura siguranța tuturor participanților precum și desfășurarea degustării de vin în cele mai bune condiții.
- În măsura în care utilizarea Certificatului Verde se va reintroduce de către autorități pentru intrarea în restaurante/participarea la evenimente, vom solicita și noi acest document (însă, din câte știm, începând cu data de 9 martie 2022 documentul nu mai este solicitat de autorități).
- Evenimentul se adresează exclusiv persoanelor peste 18 ani.
- Atmosfera acestui eveniment va fi surprinsă în fotografii, așadar vei apărea în imaginile făcute de fotograful nostru. Participarea la acest eveniment reprezintă aprobarea de a utiliza aceste fotografii pe site, în social media sau pe alte canale exclusiv cu scopul promovării evenimentelor de degustare pe care le organizăm.
Leave a Reply